ČOVJEK KOJI SE BOJAO ZASPATI – Kotar Teatar i Kazalište u Močvari

IDEJA, TEKST, REŽIJA I IZVEDBA: Matija Kezele

DRAMATURGIJA: Mario Kovač

SCENOGRAFIJA: Damjan Kovač, Marko Burić i Matija Kezele

KOSTIMOGRAFIJA: Matija Kezele i Adriana Rajčić

PRODUKCIJA: Kotar teatar i Kazalište u Močvari

PRODUCENT ZA KOTAR TEATAR: Matija Kezele

SURADNIK U PRODUKCIJI: Kristian Moguš

MARKETING I PR: Matija Kezele i Marija Kolb

“Čovjek koji se bojao zaspati” drugi je dio trilogije ON, autora i izvođača Matije Kezele koji je rođen u Zagrebu, a odnedavno je život u gradu zamijenio onim u šumi, u Gorskom kotaru. ON čine tri kazališna komada, a bave se idejom sučeljavanja umjetnika i njegovih strahova kako u privatnom tako i u profesionalnom životu. Do sada su premijerno izvedena dva komada; “ON – priča nepoznatoga” (Osijek, 2008.) i “Čovjek koji se bojao zaspati” (Delnice, 2019.), a posljednji dio trilogije očekuje se krajem 2025. godine pod nazivom “Kralj bogova”.

Predstava je nastala u koprodukciji Kotar teatra i Kazališta u Močvari, a donosi u Hrvatskoj nezastupljenu formu kazališnog Bouffona u obliku monodrame. Praizvedba teksta održana je u Delnicama 17. listopada, a zagrebačka premijera u klubu Močvara 24. studenog 2019. godine. 

Nastao iz kazališne tvornice Jacques Lecoqa, Bouffon se koristi ironijom i direktnim obraćanjem publici predstavljajući svojevrsno ogledalo društva, naše najiskrenije strahove i našu najveću licemjernost. Bouffon ismijava ono što je ljudski rod postao, no ON za razliku od klauna, ne podliježe uobičajenim sociološkim i izvedbenim normama, prikazujući tako ljudsku nemogućnost opstanka u svijetu.

Tema predstave je problem spavanja kao posljedica preopterećenosti koje društvo, ali i sam pojedinac, svaljuje na svoja leđa. Stoljećima je umjetnost u ljudskom životu imala ulogu duhovnog nadograđivanja kroz kreativni rad na samom sebi u vidu pretakanja vlastitih misli i osjećaja u oblik umjetničkog djela, no u suvremeno doba umjetnički rad se također sve više pretvara u ROBU namijenjenu nekontroliranoj tržišnoj utakmici.

Industrijsko multipliciranje umjetničkih djela dovodi do inflacije njihovih vrijednosti te se ona, u konačnici, ne razlikuju od objekata namijenjenih svakodnevnoj uporabi. Njihovim “štancanjem” nestaje individualna vrijednost pojedinog umjetničkog djela koje se tako utapa u moru mediokriteta.

NAJAVA 1 JUTARNJI LIST

NAJAVA 2 JUTARNJI LIST

Trajanje: 45 minuta

ŽELIŠ GLEDATI PREDSTAVU? KLIKNI OVDJE!

KUPNJA ULAZNICE

Ulaznicu za predstavu Čovjek koji se bojao zaspati možeš kupiti niže ili klikom OVDJE.

PRETPLATI SE NA NEWSLETTER MALOG FESTIVALA


Mali Teatar